Tuesday 31 May 2022

Freebies: Templat Nama AMALINA

Hari ini saya terfikir mahu jahit sesuatu menggunakan kain felt. Jadi teringin yang teramat-amat. Bukan mengidam ya. Cuma perasaan yang memang biasa kadangkala datang secara tiba-tiba. Paling saya perasan, dia datang bila saya terlalu stress dengan rutin kerja di rumah. Saya mahu buat sesuatu yang berbeza. Yang saya suka tetapi saya terpaksa tinggalkan kerana memenuhi tanggungjawab utama.

Ahah, panjang mukaddimah pun. <<< Ciri-ciri stress.

Saya teringat satu projek yang belum sempat saya buat, iaitu penanda buku felt. Saya mahu jahit penanda buku yang tertulis nama sendiri. Laju-laju saya buka Canva, taip nama dan scroll pilih design yang saya berkenan. Ada sembilan kesemuanya. Belum buat keputusan yang mana saya mahu guna. Jadi susun siap-siap seperti ini di dalam softcopy. Mudah nanti boleh buat rujukan di masa hadapan.

Saya simpan juga dalam bentuk PNG file dan kongsi di blog ini. Sesiapa yang bernama Amalina, Amal, Lina, Lin atau Ina bolehlah guna untuk dijadikan craft template. :) Entri seterusnya insyaAllah saya tunjukkan apa projek yang saya mahu buat dengan templat nama ini.

Saya boleh juga buatkan nama lain. Sembilan jenis font yang sama + ekstra lima jenis font tambahan. Satu file A4 size = RM5. Jika berminat, boleh whatsapp saya, 010 903 4560. InsyaAllah boleh siap dalam masa 24 jam atau bila saya memang lapang, 10 minit pun boleh terus beri. Sudah siap design, saya hantar semula ke whatsapp atau boleh juga beri email. Ok, ini idea tiba-tiba. :D

No comments: