Saturday 9 July 2022

Kain Felt Per Meter

Alhamdulillah semua kain felt sudah sampai pagi tadi. Ada satu felt gulung daripada jenis felt 1mm. Satu untuk saya. Satu lagi untuk adik crafter yang comel. Terus saja pos hari ini. Terima kasih sudi joined preorder felt dengan Amal Creative. 🥰

Disebabkan pertama kali nak pos felt gulung, blur sekejap nak pos macam mana. Plastik paling besar yang ada di rumah, warna turquoise. Fikir-fikir, boleh lah agaknya. 😅 Alhamdulillah syukur dia muat elok baring melintang dalam kuda putih saya.

Sampai di J&T, staf di sana tanya. "Apa tu?" Soalan biasa. Soalan seterusnya, "Nak wrap lagi sekali tak?" Ok, terus faham. Saya bungkus tak ikut spesikifasi. 

Jadi terus ambil plastik hitam tepi meja. Balut sekali lagi keliling bungkusan kain. Alhamdulillah Encik H ada. Beliau tolong buatkan. Tak lah saya kalut terkial-kial.

Ini antara perkara yang saya suka dengan J&T. In case cara pembungkusan kita tak ikut spec, mereka akan tawarkan untuk tolong bungkus atau kita boleh guna kemudahan mereka untuk bungkus elok-elok secara percuma. Tiada caj tambahan.

InsyaAllah esok kami raya di Bangi. Siapa datang masjid Al-Hasanah, kalau nampak saya, tegurlah ya. Saya agak lambat cam orang sebab sejenis tak tengok orang pun ya. 😅

Selamat Hari Raya Aidil Adha! 

No comments: