Tuesday 16 March 2021

Amaran Daripada Surah Al-Mutoffifin

 
Ayat yang menyebabkan saya takut sangat kalau pelanggan terima tak cukup barang walau satu mini buttons yang sehalus 5mm.

Ayat 1 hingga 6 Surah Al-Mutoffifin. Ini jawapan kenapa saya mahu lebihkan butang dalam satu pack. Resin lebihkan. Keychain lebihkan. Pin pun lebihkan. Setakat yang saya ingat dan mampu.

Sungguh besar kemurkaan Allah kepada peniaga yang mengurangkan timbangan. Itu antara tafsir dan tadabbur ayat tersebut.

Sesiapa yang dapat barang tak cukup atau dapat tak seperti apa saya tulis (janji) di product description, saya akan gantikan dan pos semula. Pos kami tanggung. Tak peduli dah bab rugi duit pos. Lagi takut kerugian nanti di Akhirat.

Saya sangat takut termasuk dalam orang yang Allah kata celaka seperti di surah Al-Mutoffifin. 😰😰😰

Jadi saya ambil kesempatan nak pesan di sini. Sesiapa yang pernah dapat barang tak cukup atau barangnya tak elok bila berurusan dengan Amal Creative walau seketul butang, tolong sesangat maklumkan terus ya. Tolong jangan diam. Kami mahu ganti.

Walaupun saya ni buat kerja gaya orang perfectionist, saya tetap manusia biasa yang ada banyak kelemahan lain. Berpinar-pinar mata bila buat kerja packing benda halus. Jadi kadang saya yang lemah ni, memang ada kebarangkalian nak buat silap.

Mohon hubungi kami di 010 903 4560 ya untuk kami proses.

Moga Allah ampunkan kami andai ada kesilapan kami lakukan semasa muamalah bersama pelanggan sejak 2010, kini dan akan datang. InsyaAllah kami usaha amalkan pesanan Al-Quran.

No comments: